მეგობრული გზების სახელმძღვანელო

ჩვენ ყველანი ვართ ფეხით 
მოსიარულენი, ნებისმიერი ჩვენი დღე 
იწყება და მთავრდება ფეხით გადაადგი­
ლებით. მიუხედავად ამისა, ფეხით 
მოსიარულეთა უსაფრთხო გაადგილების 
მოთხოვნებს და საჭიროებებს, სათანა­
დო პირობების შექმნის კუთხით, შესაბა­
მისი ყურადღება არ ექცევა. ფეხით 
მოსიარულეები საქართველოში მომხდარი 
ავტოავარიების მესამედის მონაწილეები 
არიან. ორი მანქანის შეჯახების შემდეგ, 
ქვეითთან შეჯახება ავტოავარიების ყვე­
ლაზე გავრცელებული ტიპია. უფრო მე­
ტიც, ავტოსაგზაო შემთხვევების მსხვერ­
პლნი ხშირად ბავშვები ხდებიან და ეს სეგმენტი ითვლება ყველაზე მაღალ რისკ ჯგუფად 
ქვეითად მოსიარულეებში.
ჩვენ ყველანი ვართ ფეხით მოსიარულენი, ნებისმიერი ჩვენი დღე იწყება და მთავრდება ფეხით გადაადგი­ლებით. მიუხედავად ამისა, ფეხით მოსიარულეთა უსაფრთხო გაადგილების მოთხოვნებს და საჭიროებებს, სათანა­დო პირობების შექმნის კუთხით, შესაბა­მისი ყურადღება არ ექცევა. ფეხით მოსიარულეები საქართველოში მომხდარი ავტოავარიების მესამედის მონაწილეები არიან. ორი მანქანის შეჯახების შემდეგ, ქვეითთან შეჯახება ავტოავარიების ყვე­ლაზე გავრცელებული ტიპია. უფრო მე­ტიც, ავტოსაგზაო შემთხვევების მსხვერ­პლნი ხშირად ბავშვები ხდებიან და ეს სეგმენტი ითვლება ყველაზე მაღალ რისკ ჯგუფად ქვეითად მოსიარულეებში.

 
სუფთა ჰაერი საქართველოსთვის
სემინარი საგზაო მოძრაობისა და გზების უსაფრთხოების შესახებ.